Mobile menu
  logowanie ecorponet
  • VTEM Image Show
  • VTEM Image Show
  • VTEM Image Show
  • VTEM Image Show
  • VTEM Image Show
  • VTEM Image Show
  • VTEM Image Show
  • VTEM Image Show

BLIK w aplikacji mobilnej BS Głogówek mobileNet

Co to jest BLIK?

BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej BS Głogówek mobileNet.

Kto może korzystać z BLIKA?

Z usługi mogą korzystać Klienci powyżej 13 roku życia, którzy:

  • są posiadaczami konta osobistego w Banku Spółdzielczym w Głogówku lub pełnomocnikami ogólnymi do tego rachunku
  • posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną BS Głogówek mobileNet

Dzięki usłudze BLIK możesz:

  • szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania  jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji BS Głogówek mobileNet wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję
  • wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej

Jakie limity obowiązują przy płatnościach BLIK?

W każdej chwili możesz zmienić wysokość limitów transakcyjnych logując się do bankowości internetowej eBankNet. Za pomocą aplikacji w każdej chwili możesz sprawdzić aktualną kwotę limitów.

W tabeli możesz sprawdzić jakie są limity dzienne transakcji dokonywanych za pośrednictwem usługi BLIK

domyślny maksymalny
Wypłata gotówki 500 zł 10 000 zł
Płatności w sklepach 1 000 zł 10 000 zł
Płatności w Internecie 1 000 zł 10 000 zł

Jak aktywować BLIKA?

  1. Pobierz na swój telefon aplikację mobilną BS Głogówek mobileNet. Instrukcja uruchomienia aplikacji znajduje się pod tym linkiem.
  2. Uruchom usługę BLIK akceptując Regulamin korzystania z Usługi BLIK dostępnej w aplikacji mobilnej BS Głogówek mobileNet dla klientów banku z Grupy Banku Polskiej Spółdzielczości S.A. oraz wybierając konto osobiste powiązane z tą usługą – z tego rachunku będą dokonywane transakcje za pośrednictwem usługi BLIK (jeśli posiadasz kilka kont osobistych, możesz swobodnie zmieniać rachunki, z których będą wykonywane transakcje BLIK).
  3. Wybierz ikonkę BLIK
  4. Zacznij korzystać z BLIKA

W przypadku wymiany urządzenia, konieczna jest ponowna instalacja aplikacji BS Głogówek mobileNet oraz aktywacja usługi BLIK. Postępuj zgodnie z powyżej opisanymi krokami.

BLIK – płać i wypłacaj wygodnie

Płatności w sklepach lub w Internecie:

  1. Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów.
  2. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BS Głogówek mobileNet.
  3. Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu).
  4. Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga.
  5. To już wszystko - zakupy opłacone

Wypłata gotówki z bankomatu*:

  1. Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK
  2. Podaj kwotę transakcji
  3. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BS Głogówek mobileNet.
  4. Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie
  5. Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej BS Głogówek mobileNet poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
  6. Wypłata dokonana

*Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów

Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM:

  1. Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku.
  2. Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej BS Głogówek mobileNet
  3. Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego: Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją BS Głogówek mobileNet i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej
    • aktualizuj system operacyjny oraz aplikację BS Głogówek mobileNet
    • stosuj oprogramowanie antywirusowe
    • stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
    • aktualizuj przeglądarki internetowe

Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja BS Głogówek mobileNet. Pamiętaj, że aplikację możesz zablokować samodzielnie za pośrednictwem bankowości internetowej eBankNet lub dzwoniąc na Infolinię Banku