Deklaracja dostępności
Stan dostępności cyfrowej
Bank Spółdzielczy w Głogówku zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z 26 kwietnia 2024 r. o zapewnieniu spełnienia wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze.
Deklaracja dostępności dotyczy strony www.bs-glogowek.pl (data publikacji strony internetowej: 30.05.2023, data ostatniej istotnej aktualizacji: 26.05.2025)
Deklarujemy, że niniejsza strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z 26 kwietnia 2024 r. o zapewnieniu spełnienia wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze z powodu niezgodności i wyłączeń wymienionych poniżej.
Niezgodność z ustawą
- Niektóre dokumenty w formacie PDF mogą nie być w pełni dostępne cyfrowo (np. skany). Dokładamy starań, by nowe dokumenty były tworzone w sposób dostępny.
- Niektóre zdjęcia i grafiki zamieszczone przed 28-06-2025r. mogą nie posiadać opisów alternatywnych. Stopniowo uzupełniamy te braki.
Treści nieobjęte przepisami
- Aktualności opublikowane przed 28 czerwca 2025 r. nie są dostępne cyfrowo.
- Wszelkie treści na stronie nie dotyczące Klienta indywidualnego.
Ułatwienia dla osób z niepełnosprawnościami
- Strona internetowa została zaprojektowana tak, aby była czytelna i intuicyjna dla osób z niepełnosprawnościami, w tym osób korzystających z czytników ekranu
- Menu nawigacyjne jest logicznie uporządkowane i łatwe w obsłudze
- Zapewniono odpowiedni kontrast kolorystyczny tekstu i tła.
- Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki
- Udostępniono możliwość powiększania i pomniejszania tekstu, skalowania treści, zwiększania odstępów liter oraz wiele innych pomocnych narzędzi.
Niniejszą deklarację dostępności cyfrowej sporządziliśmy na podstawie badania przeprowadzonego przez RAE Sp. z o.o. Wyniki badania przedstawia Raport z audytu, który otwiera się w nowym oknie.
Aplikacje mobilne oraz bankowość elektroniczna
Bank Spółdzielczy w Głogówku udostępnia następujące narzędzia:
- bankowość elektroniczną eBankNet
- aplikację mobilną mobileNet
Deklaracja dostępności dla powyższych narzędzi została sporządzona odrębnie, a jej wyniki przedstawia Informacja o spełnianiu wymagań dostępności, która otwiera się w nowym oknie.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Banku Spółdzielczego w Głogówku — mailowo
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis problemu i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa Banku Spółdzielczego w Głogówku:
- Adres: 48-250 Głogówek, ul. Rynek 20a
- E-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Dostępność architektoniczna
Bank Spółdzielczy w Głogówku posiada dwie placówki obsługujące klientów:
- Centrala – 48-250 Głogówek, ul. Rynek 20a – Pod tym adresem odbywa się główna obsługa klientów. Przed budynkiem są dwa parkingi dla osób niepełnosprawnych, a do budynku prowadzą schody wejściowe, jednak dostępny jest również podjazd dla wózków inwalidzkich, drzwi wejściowe są otwierane automatycznie, a główna sala obsługi klienta znajduje się na parterze budynku.
2. Filia – 48-250 Głogówek, Pl. Wolności 3 – Pod tym adresem odbywa się wyłącznie obsługa kasowa klientów. Przed budynkiem znajduje się parking dla klientów banku oraz parking dla osób niepełnosprawnych. Wejście do budynku jest ze schodami, brak podjazdu dla osób niepełnosprawnych.
Główna obsługa klientów odbywa się w Centrali Banku Spółdzielczego w Głogówku, która znajduje się 450 m. od Filii Banku.
Podczas sukcesywnych prac remontowych i modernizacyjnych planujemy rozwiązania w naszych placówkach tak, aby stały się bardziej dostępne architektonicznie dla wszystkich klientów.
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
Dbamy o to, aby nasza obsługa była przyjazna. Znamy zasady obsługi klientów ze szczególnymi potrzebami, w tym osób z niepełnosprawnościami. Nasi pracownicy są przeszkoleni, aby mogli właściwie wspierać klientów ze szczególnymi potrzebami.
W Centrali Banku znajdą się urządzenia, które ułatwią korzystanie z usług bankowych osobom z niepełnosprawnościami, m.in.:
- pętla indukcyjna
- lupa z podświetleniem
- ramki do podpisów
Do budynków banku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym lub przewodnikiem.
Nie zapewniamy dostępu do tłumacza języka migowego, przy czym na życzenie przygotujemy regulacje w wersji do odsłuchania (audio) czy też powiększone, z dużą czcionką. Na przygotowanie takich dokumentów możemy potrzebować jednak kilku dni.
Deklarację sporządzono w dniu 26 czerwca 2025r. na podstawie samooceny przeprowadzonej przez Bank Spółdzielczy w Głogówku oraz na podstawie informacji uzyskanych od VerdIT Sp. z o. o. oraz SoftNet Sp. z o. o.