Uwaga! Warunkiem koniecznym do założenia Profilu Zaufanego przy pomocy bankowości internetowej jest posiadanie poprawnie wypełnionego adresu e-mail (zakładka Mój profil). Zmiana adresu e-mail w bankowości internetowej wymaga 24 godzinnego czasu oczekiwania, aż zmiany zostaną wprowadzone we wszystkich systemach. Możesz poprosić pracownika banku o dopisanie adresu e-mail do Twojego konta, wtedy zmiany zajdą natychmiastowo.
1. Wejdź na stronę https://pz.gov.pl.
2. Kliknij przycik "Zarejestruj się", znajdujący się w prawym górnym rogu strony i wybierz opcję "Bank lub inny dostawca tożsamości".


3. Następnie wybierz opcję "SGB Banki Spółdzielcze - Grupa BPS".

4. Wybierz województwo i nazwę banku z listy rozwijanej:

5. Nastąpi przekierowanie na stronę bankowości internetowej eBankNet. Zaloguj się:

6. Po zalogowaniu zobaczysz "listę zgód". Kliknij w opcję Akceptuj. Akceptację należy potwierdzić kodem SMS lub w aplikacji banku.

7. Zostaniesz przekierowany na stronę Profilu Zaufanego. Wypełnij pole "identyfikator użytkownika". Następnie zaznacz "Zapoznałem się z przepisami dotyczącymi profilu zaufanego i podpisu zaufanego", a następnie kliknij w pole "Zarejestruj się".

8. Ponownie zostaniesz przekierowany na stronę logowania bankowości internetowej. Zaloguj się. Pojawi się ekran "Udzielenie zgody". Sprawdź poprawność danych przekazywanych do Profilu Zaufanego, a następnie wybierz opcję "Akceptuj". Akceptację potwierdź przy pomocy kodu SMS lub w aplikacji.
9. Trafisz na stronę Profilu Zaufanego Użytkownika. W prawym górnym rogu powinno pojawić się imię i nazwisko użytkownika. Twój profil został poprawnie założony.

Wybierając opcję "Mój profil zaufany" możesz sprawdzić poprawność Twoich danych przekazanych do profilu zaufanego.